Sunday, November 5, 2017

Centrul de calcul IPIU

Clădirea IPIU era situată peste drum de Hotelul București, iar Centrul de calcul IPIU era în acea clădire la parter, cam întunecos. Am fost acolo o singură dată invitat de fostul meu profesor Grigore GRAMA. Mi-a vostit el multe despre preocupările de acolo, preocupări care mi s-au părut interesante. Eu sunt leu și leilor le place soarele și lumina multă, ori acolo era destul de întuneric. Nu mi-a fost deloc confortabil.
Eu am avut foști colegi de promoție care au lucrat acolo și au evoluat frumos, căci industria ușoară era foarte bine dezvoltată la noi și aducea multă valută în visteria statului.
Zilele următoare mă voi întâlni cu o colegă de serie și ea a lucrat acolo și-mi va spune exact ce și cum cu centrul de calcul de la IPIU de dinainte de 1989.

(05 noiembrie 2017)

No comments:

Post a Comment